Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 23
Investigating the factors affecting utilitarian and Hedonic Shopping in Iran
(Universidad del Zulia, 2019)
Innovación tecnológica, oportunismo y acción colectiva en la concentración quesera de Tlaxco, Tlaxcala, México
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2005)
Innovación tecnológica, oportunismo y acción colectiva en la concentración quesera de Tlaxco, Tlaxcala, México
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2005)
Consumers’ perception of a traditional fermented beverage in Central Mexico: An exploratory study with the case of pulque
(Emerald, 2019-12)
Purpose: Pulque is a fundamental piece in the Mexican gastronomy and identifying consumers? perception could help promote it and generate new opportunities of commercialization. The purpose of this paper is twofold: first, ...
Factores que afectan la confianza de los consumidores antioqueños por las compras a través de canales de comercio electrónico
(2015)
Resumen: En las compras a través de Internet, la confianza de los consumidores juega un papel fundamental, debido a que la tasa de conversión de los usuarios está directamente relacionada a ella. A través de un proceso de ...
Innovación tecnológica, oportunismo y acción colectiva en la concentración quesera de Tlaxco, Tlaxcala, México
(Universidad Nacional de Costa Rica, 2012)
Credit securitization decisions
(Routledge Taylor and Francis Group, 2012)
Government Sponsor Enterprises (GSEs) purchase mor tgage loans from approved lenders, either for cash or in exchange for a mortgage-backed security that comprises thoseloans.TheGSEs guarantee timelypayment ofinter est and ...