Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 390
Bases para la segmentación del mercado homosexual en la ciudad de Lima: un enfoque para el sector de entretenimiento
(Instituto Tecnológico de Costa Rica. Escuela de Administración de EmpresasCR, 2017-11-16)
The homosexual population is an important consumer market for different categories, being the entertainment the most significant. Academic and commercial researchers have addressed this market focusing on developed countries, ...
Analytical analysis of consumption in Brazil
(2016-01-29)
This thesis is an analytical analysis of consumption in Brazil, based on data from the Consumer Expenditure Survey, years 2008 to 2009, collected by the Brazilian Institute of Geography and Statistics. The main aim of the ...
Bases para la segmentación del mercado homosexual en la ciudad de Lima: un enfoque para el sector de entretenimiento
(Instituto Tecnológico de Costa Rica. Escuela de Administración de EmpresasCR, 2017-11-16)
The homosexual population is an important consumer market for different categories, being the entertainment the most significant. Academic and commercial researchers have addressed this market focusing on developed countries, ...
Indústria cultural do entretenimento na escola: a sala de aula no parque de diversões do Hopi Hari
(Universidade Federal de São CarlosBRUFSCarPrograma de Pós-Graduação em Educação - PPGE, 2015-02-26)
This study aims to contribute to the discussion about the influence of today's technological devices, as well as the cultural entertainment industry by way of amusement parks, in this research, Hopi Hari and its educational ...
La motivación de los jóvenes universitarios frente a los eSports como entretenimiento audiovisual en Lima
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2022-06-01)
El trabajo de investigación precisa como meta estudiar cuál es la motivación de los jóvenes universitarios de Lima Metropolitana frente al eSports como entretenimiento audiovisual. El motivo de esta investigación recae en ...
Las plataformas digitales tras el Covid-19: Las nuevas tendencias y hábitos de consumo del entretenimientoDigital platforms after Covid-19: New trends and entertainment consumption habits
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021)
Effects of Covid-19 on consumer behavior: Ecuador caseEfectos del Covid-19 en el comportamiento del consumidor: Caso Ecuador
(Universidad Politécnica Salesiana, 2020)