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Mostrando ítems 1-10 de 3946
Peter Hernon y Ellen Altman. Assessing service quality: satisfying the expectations of library customersPeter Hernon y Ellen Altman. Assessing service quality: satisfying the expectations of library customers
(Instituto de Investigaciones Bibliotecológicas y de la Información, 2009)
Customer Experience Management as a key factor for customer satisfaction & business growth
(2020-10-08)
Por su novedad, son muy pocos los estudios que mencionan al CEM como factor potencial para una mejor satisfacción del cliente y especialmente para el crecimiento del negocio.
El objetivo de esta tesis es ofrecer una ...
Nivel de satisfacción del cliente actual de la empresa fiambres típicos
(Universidad Católica de Pereira, 2017-07-07)
Se realizó una investigación de mercados exploratoria descriptiva asumiendo como principal objetivo determinar el nivel de satisfacción del cliente actual de la empresa Fiambres Típicos, a través del establecimiento de los ...
Customer relationship management para fidelizar la cartera de clientes de la empresa Calzado DyS de la ciudad de Ambato
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2021-09-01)
The Customer Relationship Management established in the company Calzado DyS will act on the customer portfolio to build customer loyalty, in this context we applied different methods in which we knew all the key points for ...
Quando o êxito do serviço extingue relacionamentos: aplicação do modelo BG/NBD em um curso pré vestibular/ENEM
(Universidade Federal de Santa MariaBrasilAdministraçãoUFSMPrograma de Pós-Graduação em AdministraçãoCentro de Ciências Sociais e Humanas, 2019-05-29)
By aligning greater engagement in strategic, customer-based building with the use of metrics to prove marketing investments, Customer profitability, Customer Equity and Customer Lifetime Value naturally prove to be tools ...
Do customers use and recommend Islamic credit cards?
(Universidad del Zulia, 2020)
The influence of transformational and authentic leadership on the satisfaction of hotel customers in the Canary Islands
Leadership provides a strategy to deal with intense competition and high customer expectations in the hotel industry. This paper analyses the ability of managers’ transformational and authentic leadership to predict customer ...
Proposal to improve customer service in an optician in Lima PerúPropuesta de mejora del servicio al cliente en una óptica en Lima Perú
(Universidad Internacional del Ecuador, extensión Guayaquil, 2021)