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Mostrando ítems 1-10 de 54
La influencia de la identificación con la imagen publicitaria en la incidencia de la compra. Análisis de la campaña "Por la belleza real" de la marca Dove
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2010-08-02)
La enunciación en la comunicación publicitaria de marcas dirigidas al ama de casa.
(Universidad de San Andrés. Departamento de Ciencias Sociales, 2013-05-31)
Análisis de la relación entre coloración capilar y el segmento femenino de mujeres entre 45-65 años de edad
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2014-05-30)
Check Line & Services : valoramos tu independencia, valoramos tu tiempo
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios., 2016-07-27)
Desde el año 2002 en adelante, la industria automotriz argentina aumentó su
producción hasta lograr 1 millón de ventas en 2013, lo cual abrió las puertas
para el desarrollo de un mercado de talleres de mecánica ligera con ...
Posicionamiento de marca : un estudio sobre el sector de la indumentaria femenina en Argentina
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2014)
El siguiente trabajo busca explicar la importancia del posicionamiento de la marca para
cualquier empresa. En este caso se utilizaron tres casos de estudio de la industria de la
indumentaria argentina como ejemplificación ...
Convenience sampling for acceptability and cata measurements may provide inaccurate results : a case study with fruit-flavored powdered beverages tested in Argentina, Spain and U.S.A.
(2015)
Abstract: The objective of this study was to measure the sensory acceptability and obtain check-all-that-apply (CATA) responses for fruit-flavored powdered juices, with three different consumer segments: children and women ...
Convenience Sampling for Acceptability and CATA Measurements May Provide Inaccurate Results: A Case Study with Fruit‐Flavored Powdered beverages Tested in Argentina, Spain and U.S.A.
(Wiley Blackwell Publishing, Inc, 2015-08)
The objective of this study was to measure the sensory acceptability and obtain check‐all‐that‐apply (CATA) responses for fruit‐flavored powdered juices, with three different consumer segments: children and women who could ...
Association of the glycaemic index and glycaemic load with colorectal cancer in the population of Córdoba (Argentina): Results of a case-control study using a multilevel modelling approach
(Cambridge University Press, 2019-09)
The glycaemic index (GI) and glycaemic load (GL) are involved in the aetiology of different diseases, and they could be related to the development of colorectal cancer (CRC). The aim of this study was to evaluate the ...
Consumo simbólico en la intensidad de uso de las redes sociales digitales y el valor percibido de las experiencias vacacionales en jóvenes bogotanos
(Universidad Santo TomásPregrado MercadeoFacultad de Mercadeo, 2020-04-10)
This research seeks to identify the influence that symbolic consumption has on the intensity of use of digital social networks and the perceived value of the holiday experiences of young Bogota citizens, through a correlational ...