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Mostrando ítems 1-10 de 1477
Comunidades de marca virtuales (CMV): compromiso y futuras intenciones
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2014)
The present paper examines the reasons why by consumers engage
into Virtual Brand Communities Generated by Enterprises (VBGE)
and Virtual Brand Communities Generated by Consumers (VBGC)
and the relationship between type ...
Calidad de la página web y la realidad virtual en la intención de compra de los clientes mujeres y hombres de 25 a 55 años de Lima Metropolitana, de la industria inmobiliariaQuality of the website and virtual reality in the purchase intention of women and men clients of the real estate industry from 25 to 55 years in Lima Metropolitan
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020)
Collaborative visualization and virtual reality in construction projects
(Universidad EAFITMaestría en IngenieríaEscuela de Ingeniería, 2014)
In the Colombian construction industry it is recognized as a general practice that di!erent designers deliver 2D drawings to the project construction team -- Some 3D modeling applications are used but only with commercial ...
La relación entre la experiencia de servicio, el valor percibido y las intenciones de comportamiento en clientes de actividades dirigidas
Service experience, Perceived value, Behavioural intentions, Fitness centres, Group fitness class, Virtual fitness class. ABSTRACT: Understanding the importance of the customer perception during the experience in the fitness ...
Calidad de la página web y la realidad virtual en la intención de compra de los clientes mujeres y hombres de 25 a 55 años de Lima Metropolitana, de la industria inmobiliaria
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020-07-06)
La importancia de los canales digitales en todas las industrias va en aumento y la industria de bienes raíces no debería ser ajena al hecho. El comportamiento de los clientes está en constante cambio y las inmobiliarias ...
From e-commerce to v-commerce: an empirical study on consumers acceptance in Brazil
(2018-12-07)
Although Virtual Reality (VR) is considered to be one of the new technologies with the highest potentiality, especially in the retail field, research into customers’ acceptance and intentions to use this technology is ...