Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 152
Innovation trajectories
(2018)
Professores principiantes e a inserção à docência: contextos, programas e práticas formativas
(UTFPR EditoraCuritibaBrasil, 2016)
This book is the result of studies and investigations by Brazilian and foreign researchers interested in the matter of beginning teachers and the insertion to teaching, who have demarcated their productions in conferences ...
Exploring third graders’ reading comprehension through the implementation of tiered products for differentiated instruction
(Universidad de La SabanaMaestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje AutónomoDepartamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13)
Este estudio cualitativo de investigación- acción fue llevado a cabo en un colegio bilingüe con un grupo de 17 estudiantes de primaria. El objetivo general de este estudio fue analizar el impacto que el uso de productos ...
Animated sitcoms : a situated listening experience in an EFL classroom.
(Universidad Pedagógica NacionalLicenciatura en Español y Lenguas ExtranjerasFacultad de Humanidades, 2019)
Tesis de grado donde los autores analizan el impacto de las series animadas y el aprendizaje contextualizado en el desarrollo de la escucha en la clase de Inglés como lengua extranjera de los estudiantes de grado quinto ...
Trends in Brazilian Congress of Soil Science publications: An analysis of the 1947-2017 period
(Academia Brasileira de Ciências, 2020)
Costa Rica Aerospace Camp 2015: Experiences and Results
(2016-09)
The first Costa Rican Aerospace Camp 2015 was an outreach and education activity where participants had active contact with the entire process of constructing and operating sounding rockets. It included lectures on theoretical ...
2ND NATIONAL EFL, ELT AND ELE USTA TUNJA CONGRESS: TEACHING CHALLENGES AND ICT USE IN LANGUAGES CLASSES
(Universidad Santo TomásProducción Editorial, 2019-10-03)
The 2nd NATIONAL EFL, ELT, AND ELE USTA TUNJA CONGRESS sought to bring teachers, directors, students, researchers, and the academic community together to discuss teaching challenges and ICT in language classrooms. Research ...