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Mostrando ítems 1-10 de 5767
The origins and evolution of social commerce: enhancing e-commerce platforms with social features
(Universidad de LimaPE, 2022)
With technological development and digital transformation, the social commerce model has quickly become the best strategy for delivering a superior shopping experience. Although the history and evolution of the model can ...
El cambio de posición argentina frente al ALCA : ¿un cambio en las preferencias sociales?
(Universidad de San Andrés. Departamento de Ciencias Sociales, 2011-10)
Web 2.0, social networks and E-commerce as marketing tools
(Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 2014)
The spectacular development of the Web 2.0, particularly through online social networks, has awakened much interest in different areas. Marketing is one of them and businesses have decided to experiment with this new type ...
Web 2.0, social networks and E-commerce as marketing tools
(Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 2014)
The spectacular development of the Web 2.0, particularly through online social networks, has awakened much interest in different areas. Marketing is one of them and businesses have decided to experiment with this new type ...
El Proceso de expansión del e-commerce en relación al nivel del servicio
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-09-29)
El propósito de la investigación, tiene como objetivo analizar los diferentes factores que promueven el crecimiento del e-commerce orientado al nivel del servicio. El desarrollo del análisis se ha realizado a través, de ...
Las redes sociales como oportunidad de E-commerce
(Universidad Peruana UniónPEPE, 2020-12-04)
El presente trabajo de investigación titulado las redes sociales como oportunidad de E-commerce tiene como objetivo analizar la información con respecto a las oportunidades que presentan hoy en día las redes sociales para ...
E-commerce:impactos no consumo do segmento de beleza e saúde durante a pandemia COVID-19.
(Universidade Federal do TocantinsAraguaínaCURSO::ARAGUAÍNA::PRESENCIAL::TECNÓLOGO::TECNOLOGIA EM LOGÍSTICAAraguaínaGraduação, 2023)
Effect of social mobile commerce on Apple brand loyalty
(Universidad del Zulia, 2019)
Social Commerce : o uso do comércio eletrônico nas redes sociais pelas pequenas empresas em Sergipe na pandemia
(DAD - Departamento de Administração – São Cristóvão - PresencialUniversidade Federal de Sergipe, 2022)
Adopción del E-commerce: Un estudio meta-analítico
(Universidad Autónoma de Asunción, 2021)