Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 7672
Farm/Rural Households and Community Food Security
(2012-02-16)
Report of an ARPT/CIMMYT networkshops on the role of rural sociology and anthropology in farming systems research and extension
(CIMMYT Eastern and Southern Africa Economics Programme, 2012)
ORNAs: ocupacoes rurais nao-agrícolas
(Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), 2000)
Los principales objetivos de este trabajo son mostrar que la supremacia de las actividades agrícolas en las zonas rurales como la ocupación y los ingresos se han ido eliminando paulatinamente; la subcontrtación del trabajo ...
Estudio de Impacto del Servicio de Extensión en Panamá
(Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), 1970)
Este documento presenta un informe de los principales resultados de una investigación realizada en 24 comunidades de Panamá.
El propósito fue obtener información para analizar la estructura del servicio de extensión y ...
Evaluación de la experiencia del INCORA en el asentamiento de campesinos
(Instituto Interamericano de Cooperación para la Agricultura (IICA), 1987)
El documento presenta unas consideraciones generales sobre la problemática del desarrollo campesino, los tipos de asentamientos, las empresas comunitarias, la operatividad institucional y resultados de la gestión institucional ...
Agritourism, Farm Visit, or . . . ?: A Branding Assessment for Recreation on Farms
(SAGE Publications, 2016-11)
The demand and offer of recreational activities on farms has increased over the last decades and promises increased growth in the future because of the benefits it brings to farmers and visitors. Despite this growth, a ...
Agritourism, Farm Visit, or . . . ?: A Branding Assessment for Recreation on Farms
(SAGE Publications, 2016-11)
The demand and offer of recreational activities on farms has increased over the last decades and promises increased growth in the future because of the benefits it brings to farmers and visitors. Despite this growth, a ...
Agritourism, Farm Visit, or . . . ?: A Branding Assessment for Recreation on Farms
(SAGE Publications, 2016-11)
The demand and offer of recreational activities on farms has increased over the last decades and promises increased growth in the future because of the benefits it brings to farmers and visitors. Despite this growth, a ...