Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 9106
Utilização da realidade virtual como ferramenta de marketing
(Florianópolis, SC, 2016)
FlexVAPs: um sistema de gerenciamento de virtual appliances para máquinas virtuais heterogêneas
(Universidade Federal de Santa MariaBRCiência da ComputaçãoUFSMPrograma de Pós-Graduação em Informática, 2009-10-23)
Virtual appliance is a new concept derived from the virtual machine monitors world. It is considered a data package that can be electronically distributed. Today, there area free and commercial virtual appliance repositories ...
Proyecto de factibilidad de marketing virtual y relacional para la Empresa Comercial “Don Cheno” en la ciudad de Riobamba, período 2015
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2016-10-21)
The present project of feasibility of virtual and relational marketing to the trading Company “Don Cheno” provides theoretical knowledge on topics about topics such as: relationship marketing, market research and also about ...
A internet, o comportamento do consumidor e as práticas de marketing
(2005-11-24)
In the current competitive landscape, where the Internet plays a significant role in the customer-enterprise relationship, marketing professionals and academicals face the challenge of understanding the major changes and ...
Carrera de Técnico en Comercialización
(Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - FEDEV - Programas Aulas Virtuales - Universidad de Belgrano, 2015-05-15)
Informacion sobre asignaturas, bibliografias obligatorias, bibliografias complementarias, etc.
Marketing virtual para la promoción de bares y restaurantes de primera categoría de la ciudad de Cuenca
(Universidad del Azuay, 2017)
Plan de marketing para la implementación de una plataforma virtual intermediaria de clases de reforzamiento académico inmediatas - Tuprofe ¡YA!
(Universidad del PacíficoPE, 2020)
El objetivo del siguiente trabajo de investigación es realizar un plan de marketing para la implementación y lanzamiento de una plataforma virtual que conecte profesores y alumnos que necesiten clases de reforzamiento ...
Comunidades de marca virtuales (CMV): compromiso y futuras intenciones
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2014)
The present paper examines the reasons why by consumers engage
into Virtual Brand Communities Generated by Enterprises (VBGE)
and Virtual Brand Communities Generated by Consumers (VBGC)
and the relationship between type ...
Implementación y desarrollo de modelos de E-Marketing: Página web y redes sociales para la empresa natual+plus
(Pontificia Universidad Javeriana, 2015)
Virtual Integration of Financial Markets: A Dynamic Correlation Analysis of the Creation of the Latin American Integrated Market
(Munich Personal RePEc Archive, 2015)