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Mostrando ítems 1-4 de 4
Los insight y la publicidad emocional del Banco de Crédito del Perú Filial - Trujillo.
(Universidad Nacional de Trujillo, 2016)
Los insight y la publicidad emocional del Banco de Crédito del Perú Filial - Trujillo.
(Universidad Nacional de Trujillo, 2013)
The present research is to present the insight and emotional advertising Credit Bank of Peru subsidiary - Trujillo. The research problemrefers tothe question:What influencetheInsightin developingemotional advertisingCreditBankof ...
Los insight y la publicidad emocional del Banco de Crédito del Perú Filial - Trujillo.
(Universidad Nacional de Trujillo, 2013)
The present research is to present the insight and emotional advertising Credit Bank of Peru subsidiary - Trujillo. The research problemrefers tothe question:What influencetheInsightin developingemotional advertisingCreditBankof ...
Aproximaciones empíricas a las dinámicas contemporáneas de consumo: aportes para la educación del consumidor colombiano
(Universidad Santo TomásProducción Editorial, 2022)