Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 9101
Fostering oral production by using contextualized communicative activities in a multilevel elementary school
(Universidad Veracruzana. Centro de Idiomas. Región Veracruz, 2017-04)
A workshop implementation on the oral component of a certification exam: usefulness and students’ perceptions
(Universidad Veracruzana. Centro de Idiomas. Región Veracruz, 2022-04)
Content science english classes in a primary public school in Pereira
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Lengua Inglesa, 2016)
Curriculum proposal to teach english as L2 to Children at Escuela Normal Superior Distrital Maria Montessori (ENSDMM)
(Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras, 2011)
English curriculum proposal based on a needs analysis study of efl learners in elementary grtades at escuela normal superior distrital María Montessorri
(Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras, 2010)
Description of sociolinguistic variables on english outdoors’ participants at the UTP
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Bilingüismo con énfasis en Inglés, 2018)
The implementation of the pedagogical models of the B.A. In english language teaching of Universidad Tecnológica de Pereira in theoretical courses
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraLicenciatura en Lengua Inglesa, 2016)
Activities to foster vocabulary handling. a proposal applied on fourth englihs level students at A.S.E
(Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras, 2010)