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Mostrando ítems 1-10 de 44
Non-linguistic abilities in aphasia
(Elsevier, 2020)
Background: Understanding the pattern of non-linguistic abilities in aphasia has been a controversial question. We hypothesized that only some aphasia patients, particularly patients with fluent forms of aphasia and global ...
Global aphasia as a predictor of mortality in the acute phase of a first stroke
(Assoc Arquivos Neuro- PsiquiatriaSao Paulo SpBrasil, 2011)
Las nociones de lenguaje implícitas en las teorías localizacionista y global: un acercamiento desde los estudios de las afasias
(2008-04-17)
El objetivo de este artículo es presentar textos relacionados con el estudio de la afasia para señalar en ellos elementos que permitan elaborar una concepción de lenguaje influenciada por las propuestas de las teorías ...
Alexia and agraphia in Spanish
(Wiley, 2020)
Background: Every language has certain specific idiosyncrasies in its writing system. Cross-linguistic analyses of
alexias and agraphias are fundamental to understand commonalities and differences in the brain organization ...
Alexia and agraphia in Spanish
(Wiley, 2020)
Background Every language has certain specific idiosyncrasies in its writing system. Cross-linguistic analyses of alexias and agraphias are fundamental to understand commonalities and differences in the brain organization ...
Afasia Global sem hemiparesia: relato de caso
(Academia Brasileira de Neurologia, 2019)
Las nociones de lenguaje implícitas en las teorías localizacionista y global: un acercamiento desde los estudios de las afasias
(2008-04-17)
El objetivo de este artículo es presentar textos relacionados con el estudio de la afasia para señalar en ellos elementos que permitan elaborar una concepción de lenguaje influenciada por las propuestas de las teorías ...
SHORT-TERM PROGNOSIS FOR SPEECH AND LANGUAGE IN FIRST STROKE PATIENTS
(Assoc Arquivos Neuro- PsiquiatriaSao Paulo SpBrasil, 2009)
Errores en el procesamiento lingüístico en sujetos afásicos: evidencia desde el español
(Universidad de Talca (Chile). Escuela de Fonoaudiología, 2012)