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Mostrando ítems 1-10 de 870
Tendencia Editorial UR Número 22 Especial
(Editorial Universidad del Rosario, 2020-04-14)
The special edition of our Tendencia Editorial newsletter is an invitation to rethink the human being as part of a multilingual society, present from our native languages, and, therefore, it is important to transmit this ...
Engaging facts: partnering with multilingual families
(Instituto Superior de Lenguas en conjunto con la Dirección de Investigación de la Facultad de Filosofía de la Universidad Nacional de Asunción, 2020)
Characteristics of the linguistic landscape of downtown Ciudad Del Este: an overview of a Multilingual Trade
(Instituto Superior de Lenguas en conjunto con la Dirección de Investigación de la Facultad de Filosofía de la Universidad Nacional de Asunción, 2021)
Challenges and changes in open access journalsRetos y cambios en revistas de acceso abiertoDesafios e mudanças nas revistas de acesso aberto
(Escuela de Educación Física y Deportes - Universidad de Costa Rica, 2023)
Content and language integrated learning (Electiva)
(Universidad de La Salle. Dirección de Educación E-Learning, 2018)
Desarrollo del modelo de evaluación de la carrera multilingüe en negocios y relaciones internacionales en el proceso de acreditación del CEAACES período 2011-2013.
(PUCE, 2016)
El presente trabajo de titulación comprende una explicación del marco jurídico que envuelve el desarrollo académico de las IES, tomando en cuenta el rol del Estado y las expectativas que se pretenden alcanzar para la ...
La Escuela y los pueblos indígenas de Costa Rica. Políticas, indicadores educativos y planificación multilingüe
(Universidad Nacional, 2017)
El libro hace un abordaje de la historia de las políticas educativas aplicadas en Costa Rica hacia los pueblos indígenas del país. Analiza diferentes indicadores educativos que describen la situación sobre la educación ...
Exploring the effects of a mixed writing feedback model integrating artificial intelligence on primary learners english graphophonemic awareness
(2023)
This mixed-methods action research project aimed to improve graphophonemic awareness through a mixed writing feedback model in second-grade English students within a multilingual classroom at an international school in ...
Multilingualism in Education and Science: Between Normality and Strangeness
(Editorial Universidad del Rosario, 2020-04-13)
For at least two centuries, Western language policies tended to mask linguistic diversity. Initially, an instrument of power, monolingualism rapidly became the norm at home, school, and work. Today, linguistic diversity ...