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Mostrando ítems 1-10 de 20829
The determining factors of attractiveness in urban tourism: a study in Mexico City, Buenos Aires, Bogota, and Lima
(MDPICH, 2022-06-05)
This research aims to examine the tourist recognition of the different attractions of the four most populous Spanish-speaking cities in Latin America: Mexico City, Buenos Aires, Bogotá, and Lima, and determine the factors ...
La comunicación transversal en el proceso de marketing city para la planificación estratégica y posicionamiento de marca ciudad.
(Universidad Católica de Pereira, 2022-01-18)
Las ciudades actualmente no son solo centros urbanos de habitación, trabajo y comercio, son conjuntos vivos que se comercializan y promocionan frente a otras ciudades y regiones. Bajo este contexto, las presentes líneas ...
City for sale: ethical reflections on urban marketingCidade à venda: reflexões éticas sobre o marketing urbano
(Escola Brasileira de Administração Pública e de Empresas da Fundação Getulio Vargas, 2007)
City marketing, la experiencia de la construcción de marca ciudad en el Medellín Convention & Visitors bureau.
(2014-07-23)
El presente trabajo aborda el proceso de construcción de marca ciudad en Medellín – Colombia, que surge en el marco de la competitividad y la internacionalización de las ciudades. Se da cuenta del proceso de conformación ...
Gestión de la marca Pereira Capital del Eje como marca ciudad
(Universidad Católica de Pereira, 2019-11-22)
El objetivo principal de este artículo consiste en el análisis de algunos aspectos de la gestión de City Marketing en la marca Pereira Capital del Eje, realizando un rastreo investigativo que abarca los conceptos de City ...
Santiago chile: city of cities? Social inequalities in local labour market zones
(2017)
This article seeks to define and characterize the urban structure of Santiago, Chile, based on the relation between its inhabitants' places of residency and work, which form local labour market zones. The article explains ...
n Discussing the role of agents in the production of space of Brazilian medium-sized cities: an analysis about the acting of estate agencies
(Univ Fed Goias, Inst Estudos Socio-ambientais, 2015-08-01)
The real estate market has shown over the last decades increasing centrality in the production of urban space in medium-sized cities in Brazil, presenting greater complexity in terms of their structure and content. In the ...
La imagen de marca de las ciudades.The brand image of the citiy
(SABER ULA, 2008)