Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 82
Lean service quality model to improve the performance of service in automotive dealer
(Springer Verlag, 2020-01-01)
The service sector, specifically the automotive sector, has witnessed significant growth in the economy and is constantly searching for methods to improve its quality indexes with its customers; however, errors in general ...
Implementación del modelo de mejora continua Lean Service Quality para reducir el número de reparaciones defectuosas en un concesionario automotriz
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2019-10-17)
El sector servicio, específicamente el sector automotriz, ha tenido un gran crecimiento en la economía y se ha mantenido en la constante búsqueda de métodos para mejorar sus índices de calidad con sus clientes; sin embargo, ...
Study On The Configuration Of Distribution Channels For New Automobiles
(FGV EAESP, 2010)
Competitive analysis by automotive repair shops, using customer perceived value
(Fondo Editorial Universidad EAFIT, 2015-06-02)
This paper addresses the use of customer perceived value (CPV) as a tool for competitive analysis among automotive repair and maintenance shops. It describes how to determine both the relative importance of properties taken ...
Propuesta de un modelo de desembolso de cartera automotriz en las instituciones originadoras de crédito en la ciudad de Quito
(2020-06)
The originating institutions of automotive credit are companies that grant loans to natural or
legal persons that need to satisfy the need to acquire a vehicle; regardless of the type or class of
the car. To start, there ...
Lean model of service to increase the attention span of an automotive workshop
(atin American and Caribbean Consortium of Engineering Institutions, 2019-01-01)
The sale of vehicles in Peru has increased by more than 6% only between the years 2016-2017, with Peru being one of the seven countries with an increase in vehicle fleet between these years, and it is also the fourth country ...
Influencia del marketing digital en la decisión de compra de vehículos livianos en Guayaquil
(2021)
Digital marketing, is used by the different dealers in Guayaquil city, seeks to influence the buying behavior of the buyer , through the use of strategies focused on highlighting the benefits offered by their products, ...
Plan de negocio para el desarrollo de servicio logístico automotriz en MAQUINARIAS S.A.
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020-03-09)
En la actualidad, los importadores y comercializadores de vehículos livianos nuevos en el Perú tienden a centralizar y tercerizar sus necesidades de logística automotriz (almacenamiento, pdi y distribución), pero la oferta ...
Desarrollo de estrategia de precios basado en el análisis de planeamiento de demanda y comercial en el rubro automotriz
(Universidad de LimaPE, 2020)
El proyecto tiene como fin sustentar la hipótesis de que el rediseño de los principales procesos que intervienen en la transacción comercial de automóviles permitirá la venta total de un atípico inventario elevado mediante ...