Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 4964
Acquirer Performance in Knowledge Motivated Acquisitions-Edición Única
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, 2015)
Os erros mais comuns cometidos pelos Consultores de Imagem na hora de aplicar um plano de Marketing no negócio
(Facultad de Diseño y Comunicación. Universidad de Palermo, 2020)
Acquirer performance in knowledge motivated acquisitions
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, 2006-02-01)
This study uses fine-grained measures of target resources within the context of the dynamic environment of the 1990s to investigate the relationship between uncertainty, target resource type and acquirer stock market ...
Content marketing en redes sociales en relación a la intención de compra en supermercados de Lima Metropolitana
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2019-11-11)
El sector retail se ha visto influenciado por el ecommerce, provocando que empresas del sector dirijan sus esfuerzos al Marketing digital. Dentro del estudio, se encontró que las ventas generadas por este canal tuvieron ...
The effect of acquisition announcements on stock returns of acquiring firms
(2017-09-18)
By using a multi-country set of acquirers from 14 different markets, this work aims to develop a global understanding of the impact of acquisition announcements on developed- and emerging-market acquirers. This paper uses ...
Marketing mix para produtos de conectividade no Paraná
(Universidade Tecnológica Federal do ParanáCuritibaDepartamento Acadêmico de Gestão e Economia, 2013-08-20)
This study presents a theoretical and conceptual question of the marketing mix for connectivity products in Parana, with the audience the municipalities of the state.Presents the technology currently employed for the ...
Plan de marketing estratégico para la Asociación ASOKARAKUNA, de la ciudad de Riobamba, provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2018-08-17)
This research project aims to devise a marketing plan which enable to increase the client portfolio of the Karanakuy Sumak Mikuykuna Food Service Association – ASOKARAKUNA, in Riobamba city of Chimborazo province, in 2018 ...
La calidad como factor del marketing de servicios en relación a la decisión de compra de seguros Oncológicos privados en hombres y mujeres de 25 a 60 años de NSE AB de Lima Metropolitana
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2019-12-27)
En general el tema de investigación sobre la calidad del servicio en relación a la decisión de compra de seguros Oncológicos privados, se desarrollarán los siguientes conceptos: El primero alude al Marketing de servicios, ...
Marketing de relacionamento: proposta de um plano de marketing de relacionamento para a Genyus Baterias
(2003)
The objective of this study is to propose a marketing relationship project to be used for Genyus Batteries in the construction of lasting relationships with relationship chain participants. To make it possible, concepts ...