Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 1629
Plan de marketing estratégico para la Industria Gráfica Rocafuerte en la ciudad de Cuenca
(2013-08)
It is a marketing plan applied to the Rocafuerte Printing Industry located in Cuenca, through an analysis of the company, the environment and market, it is establishing strategies that respond to market needs and considering ...
Propuesta de un plan estratégico para el reposicionamiento del turismo en el cantón El Tambo provincia de Cañar
(2015-02)
Presents a strategic proposal for the positioning of tourism which aims to achieve a position in the minds of tourists and steady growth thereof. Promoting the town of El Tambo get higher revenues for the construction of ...
Elaboración de un Plan Estratégico de Marketing para Balanceados "El Granjero", en la ciudad de Cuenca
(2014-02)
The present project is based in the proposal of a strategic marketing plan for Balanceados "El Granjero", based on the existing problems in it, due to lack of marketing strategies and as an alternative to differentiation ...
Auditoría de marketing aplicada a la Cámara de Comercio de Cuenca
(2013-07)
The Basin Chamber of Commerce is an organization that promotes entrepreneurship. To determine whether the agency is fulfilling its function was held a Marketing Audit to review the actions and marketing plans and assess ...
Línea de investigación aplicada: Acciones de mercadeo y comunicación de Mohawk International en Colombia
(Universidad de La SabanaEspecialización en Gerencia Comercial con Énfasis en VentasEscuela Internacional de Ciencias Económicas y Administrativas., 2013-09-30)
Trabajo de investigación donde se busca la penetración de la marca Mohawk International para el reconocimiento del nicho de mercado especializado que hace uso de los productos de la compañía como lo son arquitecto, diseñadores ...
Investigación de mercados Para la viabilidad de producción y comercialización del achiote en el Departamento de Risaralda (BIXA ORELLANA)
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Ciencias EmpresarialesIngeniería Industrial, 2020)