dc.creatorBUSTAMANTE FRANCO, MAYERLIN ARLEE
dc.date2022-08-01T21:51:37Z
dc.date2022-08-01T21:51:37Z
dc.date2017
dc.date.accessioned2023-08-08T20:46:12Z
dc.date.available2023-08-08T20:46:12Z
dc.identifierBUSTAMENTE FRANCO, MAYERLIN A. (2017). SET OF DYNAMIC GAMES TO IMPROVE THE WRITING IN ENGLISH IN STUDENTS OF 7TH GRADE OF BASIC EDUCATION, OF THE BASIC EDUCATION SCHOOL "BERAC A" IN THE ACADEMIC YEAR 2016-2017. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN BAHÍA DE CARÁQUEZ, MANTA, ECUADOR.
dc.identifierhttps://repositorio.uleam.edu.ec/handle/123456789/3794
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8069790
dc.descriptionEL PROCESO DE ENSEÑANZA APRENDIZAJE DEL INGLÉS NO ES TAREA FÁCIL PARA LOS DOCENTES, MÁS CUANDO SE TRATA DE ESTUDIANTES ADOLESCENTES. UNA DE LAS TAREAS DE LA DIDÁCTICA DE LAS LENGUAS ES BUSCAR ESTRATEGIAS QUE CONTRIBUYAN A FAVORECER EL DESARROLLO DE LAS HABILIDADES LINGÜÍSTICAS EN INGLÉS COMO LENGUA EXTRANJERA EN LOS ESTUDIANTES DE BÁSICA.
dc.descriptionTHE PROCESS OF LEARNING ENGLISH IS NOT AN EASY TASK FOR TEACHERS, ESPECIALLY WHEN IT COMES TO TEENAGE STUDENTS. ONE OF THE TASKS OF LANGUAGE TEACHING IS TO LOOK FOR STRATEGIES THAT CONTRIBUTE TO THE DEVELOPMENT OF LANGUAGE SKILLS IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE IN BASIC STUDENTS.
dc.formatapplication/pdf
dc.languageen
dc.relationULEAM-INGL;0075
dc.subjectFOREIGN LANGUAGE
dc.subjectMOTIVATION
dc.subjectGAME
dc.titleSET OF DYNAMIC GAMES TO IMPROVE THE WRITING IN ENGLISH IN STUDENTS OF 7TH GRADE OF BASIC EDUCATION, OF THE BASIC EDUCATION SCHOOL "BERAC A" IN THE ACADEMIC YEAR 2016-2017.
dc.typeThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución