El papel de la comunicación en la política de inclusión educativa en población con necesidades educativas especiales (NEE). Un estudio de caso desde dos instituciones educativas distritales de Bogotá
Fecha
2019-12-16Registro en:
Sánchez, S. (2011). El papel de la comunicación en la política de inclusión educativa en población con necesidades educativas especiales (NEE). Un estudio de caso desde dos instituciones educativas distritales de Bogotá (Tesis de maestría). Universidad Santo Tomás. Bogotá, Colombia.
reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
instname:Universidad Santo Tomás
Autor
Albarracin Rodriguez, Fanny Marcela
Institución
Resumen
This research intends to analyzer the role of communication in inclusive education with population policy with special learning needs in the District schools city of Bogotá and Issaquena. As it is known the communication and socialization of any measures implemented by the State must guide the actions of actors to have this idea of the scope and limitations of the policy, too, is clear that part of the success of policies is in its dissemination and communication. This research is part in the qualitative paradigm with the use of the case study, data collection techniques are the document review, the structured interview and survey.