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Mostrando ítems 1-4 de 4
Estrategia de marketing mix para promover el aumento de consumo per-cápita de café especial en empresas del sector manufacturero de Pereira
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaPereira, 2021)
The volatility of international coffee prices due to the supply and demand dynamics that characterize the speculative market on the stock market has led to large coffee importers and processors being the captors of the ...
Plan de negocios para la oferta de servicios autogestionados de ciberseguridad de la empresa NULL Group S.A.S.
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2020)
The privacy and information security of individuals and organizations face one of the greatest challenges of all time: threats that unfold in a vast and complex digital world that, technically, is poorly understood, and ...
Estudio de factibilidad para un sistema de alquiler de bicicletas en la comunidad académica de la Universidad Eafit
(Universidad EAFITMaestría en Gerencia de ProyectosEscuela de AdministraciónMedellín, 2019)
This document, the degree paper prepared as a requirement for the Master of Project Management of Universidad EAFIT, carries out the feasibility study for a bicycle rental project in the academic community of this university. ...
Prefactibilidad de un modelo de negocio e-commerce para los distribuidores tienda a tienda que venden las marcas de Brinsa en Colombia
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2021)
This project aims to solve a problem of product supply in corner stores; considering that distributors are the main suppliers of these stores and that currently due to the pandemic, it is difficult for them to reach the ...