Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 124
Institutional and relational actions that favor school retention of students from disadvantaged socio-economic sectorsAcciones institucionales y vinculares que favorecen la permanencia escolar de alumnos de sectores socioeconómicos desfavorecidosAções institucionais e vinculadas que favorecem a permanência escolar de estudantes de setores socioeconômicos desfavorecidos
(Universidad Austral de Chile, Facultad de Filosofía y Humanidades., 2018)
Public school students at a clear disadvantage in English language vocabulary production
(Universidad de Costa Rica, 2020)
Advancing academic opportunitie for disadvantaged youth: third year impact evaluation of a privately - managed school in a poor neighborhood in Montevideo.Oportunidades académicas de calidad para jóvenes en desventaja: tres años de evaluación de impacto de un centro educativo autogestionado en un barrio de Montevideo de contexto crítico.
(Universidad Católica del Uruguay, 2015)
The role of the school in tackling the exclusion of students within the framework of inclusive education: a perspective from critical realism
(Programa de Pós-Graduação em Estudos de Linguagem (PPGEL/UFMT), 2016)
Public school students at a clear disadvantage in English language vocabulary productionLos colegios públicos muestran una clara desventaja en la producción de vocabulario en inglés
(Universidad de Costa Rica. Campus Rodrigo Facio. Sitio web: https://www.ucr.ac.cr/ Teléfono: (506) 2511-4000. Correo de soporte: revistas@ucr.ac.cr, 2020)
Narrative research. Secondary education inclusive and school trajectories students with disabilities, disadvantaged educational processInvestigación narrativa. Educación secundaria inclusiva y trayectorias escolares de estudiantes con discapacidad y/o en situación de desventaja educativa
(Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación, 2019)
Young people in Popular High Schools: between individuation and political subjectivationJóvenes en Bachilleratos Populares: entre la individuación y la subjetivación política
(Universidad Politécnica Salesiana (Ecuador), 2018)
Young people in Popular High Schools: between individuation and political subjectivationJóvenes en Bachilleratos Populares: entre la individuación y la subjetivación política
(Universidad Politécnica Salesiana (Ecuador), 2018)