info:eu-repo/semantics/book
Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners
Fecha
10-2015Registro en:
Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA). (2015). Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners. Lima: Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas.
978-612-318-049-2
Autor
Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA)
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
Institución
Resumen
This book, an initiative of ANDA and the Administration and Marketing Study Program of Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), is the first in a series of books. It seeks to share, each year, some of the new ANDA Awards winning cases. Hence, students, professionals and entrepreneurs will be able to see, in concrete terms, how to achieve effectiveness and excellent business results through innovative strategies based on the fields of marketing and communications. Seven 2015 ANDA Awards winning cases are included in this first book. The selection process considered those cases whose whole campaign was based on the implementation of research-based and insight strategies closely associated with marketing practices. Este libro, iniciativa de la Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA) y la Carrera de Administración y Marketing de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), es el primero de una serie que busca compartir, cada año, algunos de los nuevos casos que van llegando al Premio ANDA. De esta manera, estudiantes, profesionales y emprendedores podrán ver, de manera concreta, cómo se puede lograr efectividad en las actividades y excelentes resultados de negocio a través de propuestas innovadoras que se inician en el ámbito del marketing y de las comunicaciones.