dc.contributorVivanco Torres, Hiram
dc.creatorBravo Castillo, Carolina
dc.creatorBravo Inostroza, Valeria
dc.creatorCerda Aguilera, Rosa
dc.creatorElgueta Campos, César
dc.creatorEspinoza Astudillo, Sebastián
dc.creatorFlores Quiroz, Martín
dc.creatorSepúlveda Astengo, Fernanda
dc.creatorZepeda Valdés, Andy
dc.date.accessioned2023-08-30T21:19:44Z
dc.date.accessioned2023-09-08T12:38:46Z
dc.date.available2023-08-30T21:19:44Z
dc.date.available2023-09-08T12:38:46Z
dc.date.created2023-08-30T21:19:44Z
dc.date.issued2009
dc.identifierhttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/195471
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8752497
dc.languageen
dc.publisherUniversidad de Chile
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
dc.subjectInglés-Pronunciación
dc.subjectInglés-Enseñanza-Hablantes extranjeros
dc.titleA contrastive analysis of the pronunciation of students of english according to the input they receive
dc.typeTesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución