dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0003-4136-9405
dc.contributorhttps://orcid.org/0000-0001-6842-9426
dc.contributorhttps://scholar.google.es/citations?user=Zgql1WwAAAAJ&hl=es
dc.contributorhttps://scholar.google.es/citations?hl=es&user=7Tq36x8AAAAJ
dc.contributorhttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do? cod_rh=0002057297
dc.contributorhttps://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?c od_rh=0002057274
dc.creatorCruz Montenegro, Anneth Mariana
dc.creatorDiaz Santisteban, Valeria
dc.date.accessioned2023-07-04T13:24:52Z
dc.date.accessioned2023-09-06T13:52:53Z
dc.date.available2023-07-04T13:24:52Z
dc.date.available2023-09-06T13:52:53Z
dc.date.created2023-07-04T13:24:52Z
dc.date.issued2023-05-18
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/50964
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8680158
dc.description.abstractFamilies in action is a Conditional Cash Transfer program that seeks the active participation of low-income families through Educational Meetings that allude to its Community Welfare Component. In recent years, there has been a decrease in participating families due to different circumstances. The program carried out an open innovation challenge, from the Social Prosperity institution, for whom we proposed a project based on participation through brand identity and educational recreation spaces, Página 2 de 6 where it is stated that the participants are in the meetings, learning in a didactic and interactive way.
dc.relationAndreu, M. D., & García, M. (2000, Noviembre). Actividades lúdicas en la enseñanza de LFE: el juego didáctico. In I Conferencia Internacional de Español para fines específicos (pp. 121-125).
dc.relationCruz, A. & Díaz, V. (2022). Incentivación de la participación ciudadana en el programa Familias en acción por medio de la reposición de marca y la reinvención de actividades de integración. Prosperidad Social, Familias en Acción. Recuperado de: https://docs.google.com/document/d/1esxcnSXVcDP3L2Pf1yJU4o0h7oOqKYTd18Gn SxqzCGk/edit
dc.relationCañas, C., Barrera, M., Diaz, V., Campanelli, D., Cruz, A. (2022) Contenido interactivo orientado a diseño de identidad de marca para adultos jóvenes que desean emprender en Colombia
dc.relationHernández, J., Torres Ardila, D., & Camargo, E. (2020). Era digital en tiempos de pandemia: educación, color, conocimiento y comunicación / Digital era in times of pandemic: education, color, knowledge and communication. Utopía Y Praxis Latinoamericana, 25(1), 216-230. Recuperado a partir de https://produccioncientificaluz.org/index.php/utopia/article/view/34171
dc.relationLago, B., Colvin, L., & Cacheiro, M. (2008). Estilos de aprendizaje y actividades polifásicas: Modelo EAAP. Revista de Estilos de Aprendizaje, 1(2). https://doi.org/10.55777/rea.v1i2.847
dc.relationValencia, L., Montilla, H., Arias, M., & Guzmán, A. (2021) Herramientas y metodologías para gamificación educativa y organizacional.
dc.relationhttps://produccioncientificaluz.org/index.php/utopia/article/view/34171
dc.relationhttps://doi.org/10.55777/rea.v1i2.847
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleIncentivación de la participación ciudadana en el programa Familias en acción por medio de la reposición de marca y la reinvención de actividades de integración


Este ítem pertenece a la siguiente institución