dc.contributor | https://orcid.org/0000-0003-4136-9405 | |
dc.contributor | https://orcid.org/0000-0001-6842-9426 | |
dc.contributor | https://scholar.google.es/citations?user=Zgql1WwAAAAJ&hl=es | |
dc.contributor | https://scholar.google.es/citations?hl=es&user=7Tq36x8AAAAJ | |
dc.contributor | https://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do? cod_rh=0002057297 | |
dc.contributor | https://scienti.minciencias.gov.co/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?c od_rh=0002057274 | |
dc.creator | Cruz Montenegro, Anneth Mariana | |
dc.creator | Diaz Santisteban, Valeria | |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T13:24:52Z | |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T13:52:53Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T13:24:52Z | |
dc.date.available | 2023-09-06T13:52:53Z | |
dc.date.created | 2023-07-04T13:24:52Z | |
dc.date.issued | 2023-05-18 | |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/11634/50964 | |
dc.identifier.uri | https://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8680158 | |
dc.description.abstract | Families in action is a Conditional Cash Transfer program that seeks the active
participation of low-income families through Educational Meetings that allude to its
Community Welfare Component. In recent years, there has been a decrease in
participating families due to different circumstances. The program carried out an open
innovation challenge, from the Social Prosperity institution, for whom we proposed a
project based on participation through brand identity and educational recreation spaces,
Página 2 de 6
where it is stated that the participants are in the meetings, learning in a didactic and
interactive way. | |
dc.relation | Andreu, M. D., & García, M. (2000, Noviembre). Actividades lúdicas en la enseñanza de LFE: el juego didáctico. In I Conferencia Internacional de Español para fines específicos (pp. 121-125). | |
dc.relation | Cruz, A. & Díaz, V. (2022). Incentivación de la participación ciudadana en el programa Familias en acción por medio de la reposición de marca y la reinvención de actividades de integración. Prosperidad Social, Familias en Acción. Recuperado de: https://docs.google.com/document/d/1esxcnSXVcDP3L2Pf1yJU4o0h7oOqKYTd18Gn SxqzCGk/edit | |
dc.relation | Cañas, C., Barrera, M., Diaz, V., Campanelli, D., Cruz, A. (2022) Contenido interactivo orientado a diseño de identidad de marca para adultos jóvenes que desean emprender en Colombia | |
dc.relation | Hernández, J., Torres Ardila, D., & Camargo, E. (2020). Era digital en tiempos de pandemia: educación, color, conocimiento y comunicación / Digital era in times of pandemic: education, color, knowledge and communication. Utopía Y Praxis Latinoamericana, 25(1), 216-230. Recuperado a partir de https://produccioncientificaluz.org/index.php/utopia/article/view/34171 | |
dc.relation | Lago, B., Colvin, L., & Cacheiro, M. (2008). Estilos de aprendizaje y actividades polifásicas: Modelo EAAP. Revista de Estilos de Aprendizaje, 1(2). https://doi.org/10.55777/rea.v1i2.847 | |
dc.relation | Valencia, L., Montilla, H., Arias, M., & Guzmán, A. (2021) Herramientas y metodologías para gamificación educativa y organizacional. | |
dc.relation | https://produccioncientificaluz.org/index.php/utopia/article/view/34171 | |
dc.relation | https://doi.org/10.55777/rea.v1i2.847 | |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/ | |
dc.rights | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |
dc.rights | Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia | |
dc.title | Incentivación de la participación ciudadana en el programa Familias en acción por medio de la reposición de marca y la reinvención de actividades de integración | |