es | en | pt | fr
    • Presentación
    • Países
    • Instituciones
    • Participa
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Ver ítem 
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem

        Informe de Prácticas en la Empresa Comercializadora de Repuestos Cali

        Fecha
        2023-07-05
        Registro en:
        Muñoz Bonilla , L. A. (2023). Informe de prácticas en la empresa comercializadora de repuestos Cali. [Trabajo de grado, Universidad Santo Tomás]. Repositorio institucional.
        http://hdl.handle.net/11634/51095
        reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
        instname:Universidad Santo Tomás
        repourl:https://repository.usta.edu.co
        https://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8679620
        Autor
        Muñoz Bonilla, Luis Alejandro
        Institución
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        Resumen
        Inventory control is an essential part of a company dedicated to sales, which is why it is vital for a company to implement an efficient and reliable inventory control system correctly and in a timely manner. This allows the company to have accurate and properly documented knowledge of the physical units that exist for its corresponding products. The most important question that encompasses this work is how to generate good inventory control, because this can achieve different objectives in this logistics process, which would be: Avoiding uncertainty, because you can know with certainty the amount of merchandise you have, avoiding the loss of products and, most importantly, confusion, since due to this, sales are often lost or confusion is generated among salespeople since they do not know with certainty what they can sell. Accurate inventory control allows the company to satisfy the demand and needs of the customer, subsequently leading to the company generating trust, credibility, and security for the customer when making their purchases. And most importantly, it brings economic benefit to the company.
        Materias

        Mostrar el registro completo del ítem


        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORAR POR

        Instituciones
        Fecha2011 - 20202001 - 20101951 - 20001901 - 19501800 - 1900

        Explorar en Red de Repositorios

        Países >
        Tipo de documento >
        Fecha de publicación >
        Instituciones >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018