es | en | pt | fr
    • Presentación
    • Países
    • Instituciones
    • Participa
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Ver ítem 
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem

        Implementación de estrategias desde el servicio en salud para evitar no conformidades por calidad en Colmedicos S.A.S

        Fecha
        2023-08-01
        Registro en:
        Montero Martínez, K. T. y Hincapié García, L. M. (2023). Implementación de estrategias desde el servicio en salud para evitar no conformidades por calidad en Colmedicos S.A.S. [Trabajo de Especialización, Universidad Santo Tomás]. Repositorio Institucional.
        http://hdl.handle.net/11634/51596
        reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
        instname:Universidad Santo Tomás
        repourl:https://repository.usta.edu.co
        https://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8679589
        Autor
        Montero Martinez, Karol Tatiana
        Hincapié García, Lina María
        Institución
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        Resumen
        The objective of most Health Providing Institutions is to carry out each of their administrative and care processes efficiently and that this allows them to correctly manage their financial resources, human resources, infrastructure and other resources that the institution has. That is why the development of the project seeks the implementation of strategies to reduce user dissatisfaction in the provision of the Colmedicos SAS service, taking into account the perception of users through satisfaction surveys in key contacts in the provision of the service. The education and training of the staff to avoid and reduce errors in each of the attentions becomes an investment in the future for the institution along with the other informative and practical activities that must be carried out in order to minimize human errors that arise and increase the NO quality in the provision of the service.
        Materias

        Mostrar el registro completo del ítem


        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORAR POR

        Instituciones
        Fecha2011 - 20202001 - 20101951 - 20001901 - 19501800 - 1900

        Explorar en Red de Repositorios

        Países >
        Tipo de documento >
        Fecha de publicación >
        Instituciones >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018