Thesis
THE USE OF INNOVATIVE LEARNING TECHNIQUES AND ITS IMPACT ON TEACHING ENGLISH LANGUAGE IN THIRD YEAR OF EDUCATION "LOS ALGARROBOS" HIGH SCHOOOL CANOA TOWN, SAN VICENTE CANTON IN THE PERIOD MAY-SEPTEMBER 2014.
Registro en:
GÓMEZ ORTIZ, CONNIE G. (2016). THE USE OF INNOVATIVE LEARNING TECHNIQUES AND ITS IMPACT ON TEACHING ENGLISH LANGUAGE IN THIRD YEAR OF EDUCATION "LOS ALGARROBOS" HIGH SCHOOOL CANOA TOWN, SAN VICENTE CANTON IN THE PERIOD MAY-SEPTEMBER 2014. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN BAHÍA DE CARÁQUEZ, MANTA, ECUADOR.
Autor
GÓMEZ ORTIZ, CONNIE GISSELA
Resumen
EN LA INVESTIGACIÓN SE BUSCÓ EVIDENCIAR EL USO DE TÉCNICAS INNOVADORAS EN EL PROCESO DE ENSEÑANZA – APRENDIZAJE DE LA LENGUA EXTRANJERA (INGLÉS), COMO LO SON LOS DIÁLOGOS, DRAMATIZACIONES, TÉCNICAS EXEGÉTICA, ENTRE OTRAS. ESTA INVESTIGACIÓN SE APLICÓ AL ESTUDIANTADO DEL TERCER AÑO DE EDUCACIÓN GENERAL BÁSICA DE LA ESCUELA DE EDUCACIÓN BÁSICA PARTICULAR “LOS ALGARROBOS” DE LA PARROQUIA CANOA, CANTÓN SAN VICENTE, PARA APORTAR CON UNA PROPUESTA CIENTÍFICA A LA COMUNIDAD ESTUDIANTIL. THE INVESTIGATION SOUGHT TO DEMONSTRATE THE USE OF INNOVATIVE TECHNIQUES IN THE TEACHING - LEARNING A FOREIGN LANGUAGE (ENGLISH), AS ARE THE DIALOGUES, DRAMATIZATION, EXEGETICAL TECHNIQUES, AMONG OTHERS. THIS RESEARCH WAS APPLIED TO STUDENTS OF THE THIRD YEAR OF GENERAL BASIC EDUCATION SCHOOL PRIVATE BASIC EDUCATION "LOS ALGARROBOS" CANOA PARISH, SAN VICENTE CANTON, TO PROVIDE A SCIENTIFIC PROPOSAL TO THE STUDENT.