dc.contributorMuñoz Arteaga, Pedro Andrés
dc.creatorRocano Villa, Christian Andres
dc.date.accessioned2023-06-23T21:18:56Z
dc.date.accessioned2023-08-08T19:03:07Z
dc.date.available2023-06-23T21:18:56Z
dc.date.available2023-08-08T19:03:07Z
dc.date.created2023-06-23T21:18:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/25057
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8056211
dc.description.abstractThis research report focuses on the process of inclusion at EUK. The inclusive policies, culture, and practices of the institution were examined across three dimensions, utilizing technological tools. A phenomenological approach was employed to understand the various circumstances and perceptions of the participants.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA
dc.subjectEDUCACIÓN DE PERSONAS CON DISCAPACIDADES
dc.subjectTECNOLOGÍA EDUCATIVA
dc.subjectEVALUACIÓN EDUCATIVA
dc.titleDiagnóstico del proceso de inclusión educativa de personas con discapacidad en la unidad educativa Kennedy de la ciudad de Cuenca-Ecuador
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución