Marcos conceptuales… ¿Qué ópticas pueden ofrecer a la educación médica?

dc.creatorBordage, Georges
dc.date2012-10-01
dc.identifierhttp://riem.facmed.unam.mx/index.php/riem/article/view/373
dc.identifier10.22201/fm.20075057e.2012.04.00002
dc.descriptionImagine that you were appointed as a member of a task force that your associate dean for education created to develop a new test to assess medical students’ diagnostic reasoning. You met for the first time and various members of the task force had many ideas about such a test.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.formattext/html
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Nacional Autónoma de Méxicoes-ES
dc.relationhttp://riem.facmed.unam.mx/index.php/riem/article/view/373/347
dc.relationhttp://riem.facmed.unam.mx/index.php/riem/article/view/373/1248
dc.sourceMedical Education Research Journal; Vol 1 No 4 (2012): Investigación en Educación Médica; 167-169en-US
dc.sourceInvestigación en Educación Médica; Vol. 1 Núm. 4 (2012): Investigación en Educación Médica; 167-169es-ES
dc.source2007-5057
dc.source2007-865X
dc.titleConceptual frameworks… What lenses can they provide to medical education?en-US
dc.titleMarcos conceptuales… ¿Qué ópticas pueden ofrecer a la educación médica?es-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Este ítem pertenece a la siguiente institución