dc.contributorHERMOZA OCHANTE, RUBÉN EDGAR
dc.creatorBARREDA CHÁVEZ, JULIO ESTEBAN
dc.date.accessioned2021-06-03T22:51:28Z
dc.date.accessioned2023-06-02T18:12:41Z
dc.date.available2021-06-03T22:51:28Z
dc.date.available2023-06-02T18:12:41Z
dc.date.created2021-06-03T22:51:28Z
dc.date.issued2021-06-03
dc.identifierhttp://repositorio.upci.edu.pe/handle/upci/356
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/6599013
dc.description.abstractSer un referente mundial en infraestructuras industriales que da a sus clientes servicios de alta calidad a través de equipos locales capaces de crear y compartir valores económicos, sociales y medioambientales en la comunidad
dc.description.abstractThe company was created in 1944, with the passage of time it evolves until become the COBRA Group as an international company model that “Operates, develops and creates industrial infrastructures that require a high level of service, based on excellence in integration, technological innovation and financial strength. COBRA Group employs more than 35,000 people in 60 countries and offers a wide range of services through 600 branches adding value to all types of clients, from individuals to large corporation
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Peruana de Ciencias e Informática
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceUniversidad Peruana de Ciencias e Informática
dc.sourceRepositorio Institucional - UPCI
dc.subjectLA MOTIVACIÓN EN EL PERSONAL Y EL IMPACTO EN EL CLIENTE EXTERNO DE LA EMPRESA COBRA PERÚ, LIMA 2018
dc.titleLA MOTIVACIÓN EN EL PERSONAL Y EL IMPACTO EN EL CLIENTE EXTERNO DE LA EMPRESA COBRA PERÚ, LIMA 2018
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


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