info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Estrategias de marketing y las ventas del bazar central del ejército del Peru - 2016
Fecha
2018-02-27Autor
Túllume Chavesta, Carlos Enrique
Gutierrez Ticona, Edwin
Institución
Resumen
La presente investigación tiene como objetivo general como aplicar Estrategias de Marketing influyen positivamente las Ventas del Bazar Central del Ejército – 2016.
Esta investigación consiste en analizar y evaluar Estrategias de Marketing y las Ventas del Bazar Central de Ejército del Perú – 2016, para poder conocer la viabilidad y la rentabilidad para luego formular la propuesta de solución.
Así mismo dar a conocer las fortalezas, debilidades, oportunidades y amenazas de la institución para ejecutar la inversión para la ampliación y modernización del Bazar Central del Ejercito del Perú The present research has as general objective how to apply Marketing Strategies positively influence the Sales of the Central Bazaar of the Army - 2016.
This research consists of analyzing and evaluating Marketing Strategies and Sales of the Central Army Bazaar of Peru - 2016, in order to know the viability and profitability and then formulate the proposed solution.
Also to publicize the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the institution to execute the investment for the expansion and modernization of the Central Bazaar of the Peruvian Army.
With these results obtained in the feasibility and profitability analysis, to be able to use the techniques of budget, capital and the development of a marketing plan for the improvement and growth of the Central Bazaar of the Peruvian Army