Motivation for behavior change in the purchase of food with warning stamps in Chile, measured through the variables importance and self-perceived confidence

dc.creatorUniversidad San Sebastián
dc.creatorUniversidad San Sebastián
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dc.creatorUniversidad San Sebastián
dc.creatorUniversidad San Sebastián
dc.creatorMoya, Jessica
dc.creatorOcampo, Paulo Silva
dc.creatorAgüero, Samuel Durán
dc.date.accessioned2023-05-24T04:54:54Z
dc.date.available2023-05-24T04:54:54Z
dc.date.created2023-05-24T04:54:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier2173-1292
dc.identifierhttps://repositorio.uss.cl/handle/uss/6693
dc.languagespa
dc.relationRevista Espanola de Nutricion Humana y Dietetica
dc.titleMotivación para el cambio de conducta en la compra de alimentos con sellos de advertencia en Chile, medido a través de las variables importancia y confianza autopercibida
dc.titleMotivation for behavior change in the purchase of food with warning stamps in Chile, measured through the variables importance and self-perceived confidence
dc.typeArtículo


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