dc.contributorQuito Calle, Jessica Vanessa
dc.creatorVillavicencio Piña, Denisse Mireya
dc.creatorPrado Cabrera, Katerine Daniela
dc.date.accessioned2023-04-05T15:42:38Z
dc.date.accessioned2023-05-22T15:49:10Z
dc.date.available2023-04-05T15:42:38Z
dc.date.available2023-05-22T15:49:10Z
dc.date.created2023-04-05T15:42:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/24650
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/6324720
dc.description.abstractThe coping strategies and the anxiety before the exams of the new students of the Faculty of Engineering of the University of Cuenca is an active problem; Therefore, the objective of this research was to establish the relationship between these two variables; during the period June – November 2022.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectPISCOLOGÍA
dc.subjectANSIEDAD
dc.subjectESTUDIANTES - ASPECTOS PSICOLÓGICOS
dc.subjectEXÁMENES UNIVERSITARIOS
dc.titleEstrategias de afrontamiento y ansiedad ante los exámenes de los estudiantes de nuevo ingreso de la Facultad de Ingeniería de la Universidad de Cuenca. Periodo junio – noviembre 2022
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución