Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
últimos ingresos
Inicio
República Dominicana
Universidades
Instituto Superior de Formación Docente Salomé Ureña (República Dominicana)
últimos ingresos
Inicio
República Dominicana
Universidades
Instituto Superior de Formación Docente Salomé Ureña (República Dominicana)
últimos ingresos
Instituto Superior de Formación Docente Salomé Ureña (República Dominicana): últimos ingresos
Mostrando ítems 101-120 de 261
Escritura como proceso en la enseñanza de inglés como lengua extranjera
Martínez, Jesús; López-Díaz, Alexander; Pérez, Elica
Introduction of GeoGebra in the teaching–learning process of Geometry to teachers in training
Rojas-Bello, Rogel Rafael
Changes in the Academic Regime for Secondary Schools: Processes of Recontextualization and Tensions in School Management and Cultures
Krichesky, Marcelo David; Lucas, Julia; Giangreco, Silvio
Approach to the Didactics of Conversational Competence in Spanish as a Foreign Language Courses
Rivero-Cruz, Lizandra; Tardo-Fernández, Yaritza
Acceptance of Gender-Based Violence by Public School Teachers
Mencía-Ripley, Aída
Teachers’ knowledge and mastery of elements of the Spanish Program
Noriega-Jacob, Mirián Adriana
Rethink Formative Assessment as Part of the Learning Process
Murillo-Garnica, Jacqueline
Fundamentals of a Writing Model based on the Discursive
Adoumieh, Nour
Recensión de Tristá Pérez, A. MA. y Cárdenas Molina, G. (2016). Diccionario ejemplificado del español de Cuba. Instituto de literatura y lingüística. La Habana: Editorial de Ciencias Sociales. 2 Tomos
Grajales-Melián, Iván Gabriel; Villavicencio-Simón, Yessy
Editorial
Galan, Bismar
The Literacy of Future Teachers in Educational Research: A Theoretical Reflection from the Context of Chile
Perines, Haylen; Campaña, Karla
Self-Regulated Learning of University Students: The Uses of Digital Technologies
Marcelo, Carlos; Rijo, Deyadira
Evaluation and feedback practices in orientation training
Jiménez, Flor; Chinchilla-Jiménez, Roxana
La formación de docentes en TIC: Aportaciones desde diferentes modelos de formación
Cabero-Almenara, Julio; Valencia-Ortíz, Rubicelia
The discursive model in writing across the curriculum
Adoumieh, Nour
Mathematical problems classification towards creativity development
García-Cruz, María Antonia; Falcón-Rodríguez, Carlos Manuel
Theoretical revision of educational guidance models
González-Benito, Ana
Recensión de Sócrates Nolasco (2018). La ocupación militar de Santo Domingo por Estados Unidos de América (1916-1924). Santo Domingo: Archivo General de la Nación
González, Raymundo
Recensión de Rancière, J. (2018). El maestro ignorante: cinco lecciones sobre la emancipación intelectual. Buenos Aires: Edhasa/Libro del Zorzal
Gallo, Oscar
Editorial
Galan, Bismar
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >