info:eu-repo/semantics/article
Exploratory study on the cultural values related with the work of a group of Puerto Rican students from the Graduate School of Business Administration using the model developed by Dr. Geert Hofstede
Estudio exploratorio sobre los valores culturales relacionados con el trabajo de un grupo de estudiantes puertorriqueños de la Escuela Graduanda de Administración de Empresas usando el modelo desarrollado por el Dr. Geert Hofstede
Registro en:
10.33801/fe.v6i2.3369
Autor
Matos Díaz, Carlos A.
Institución
Resumen
Synopsis of the following thesis: Integrated communication in marketing: Definition and perceived value in the businesses of the members of the Sales & Marketing Executives Association of Puerto Rico, The affinity of the Chow-Lin, Fernández, and Litterman statistic methods for time series distribution: The case of real gross domestic product in Puerto Rico, Critical study on online information sources directed to businesspeople interested in the process of exportation and importation in Latin America and the Caribbean, Exploratory study on the cultural values related with the work of a group of Puerto Rican students from the Graduate School of Business Administration using the model developed by Dr. Geert Hofstede. Sinopsis de las siguientes tesis: Comunicación integrada en mercadeo: Definición y valor percibido en las empresas de los miembros de la Asociación de Ejecutivos de Ventas y Mercadeo en Puerto Rico, La afinidad de los métodos estadísticos Chow-Lin, Fernández y Litterman para la distribución de series de tiempo: El caso del Producto Nacional Bruto real de Puerto Rico, Estudio crítico sobre las fuentes de información en la Internet dirigidas a los empresarios interesados en el proceso de exportación e importación en Latinoamérica y el Caribe, Estudio exploratorio sobre los valores culturales relacionados con el trabajo de un grupo de estudiantes puertorriqueños de la Escuela Graduanda de Administración de Empresas usando el modelo desarrollado por el Dr. Geert Hofstede.