dc.contributorGarcía Tobar, Milton Oswaldo
dc.creatorGuazhambo Albarracín, Diego Ramiro
dc.date.accessioned2018-06-06T15:24:30Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:32:22Z
dc.date.available2018-06-06T15:24:30Z
dc.date.available2022-10-20T18:32:22Z
dc.date.created2018-06-06T15:24:30Z
dc.date.issued2018-05
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/15583
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4579481
dc.description.abstractThis document presents an experimental study of the analysis of the influence of the comfort systems of an electric vehicle on autonomy. The EMOLab software collected information on the battery status (%SOC) of the electric vehicle (EV). The information was processed using Minitab software, thus validating the samples. Finally, the most significant interrelationships were studied.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectMECÁNICA AUTOMOTRIZ
dc.subjectVEHÍCULOS ELÉCTRICOS - AUTONOMÍA
dc.subjectAUTOMÓVILES - EQUIPO Y ACCESORIOS
dc.subjectAUTOMÓVILES - EQUIPO ELÉCTRICO
dc.subjectBATERÍAS ELÉCTRICAS
dc.titleAnálisis de la influencia de los sistemas de confort de un vehículo eléctrico en la autonomía
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución