dc.contributorBarros Pontón, María Eugenia
dc.creatorParra Abad, Carolina Alejandra
dc.date.accessioned2021-12-02T19:42:14Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:15:23Z
dc.date.available2021-12-02T19:42:14Z
dc.date.available2022-10-20T18:15:23Z
dc.date.created2021-12-02T19:42:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/21440
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4572992
dc.description.abstractThe present study aimed to analyze the educational situation of a person with intellectual and physical disabilities from the perspective of functional educational evaluation. A qualitative research was carried out from the bibliographic review and the case study related to a child with multiple disabilities.
dc.languagespa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectEDUCACIÓN ESPECIAL
dc.subjectEDUCACIÓN INCLUSIVA
dc.subjectEDUCACIÓN DE NIÑOS DISCAPACITADOS
dc.subjectEVALUACIÓN EDUCATIVA FUNCIONAL
dc.subjectNECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES
dc.subjectSÍNDROME DE RUBINSTEIN TAYBI
dc.titleSituación educativa de la población con discapacidad múltiple. Estudio de caso: hipogenesia del cuerpo calloso y síndrome de Rubinstein – Taybi
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución