dc.contributorZamora Torres, Johanna Elizabeth
dc.creatorMuñoz Parapi, Celia Luzmila
dc.date.accessioned2016-10-21T15:07:53Z
dc.date.accessioned2022-10-20T18:02:12Z
dc.date.available2016-10-21T15:07:53Z
dc.date.available2022-10-20T18:02:12Z
dc.date.created2016-10-21T15:07:53Z
dc.date.issued2016-08
dc.identifierhttp://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/12864
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4567289
dc.description.abstractThrough this project, several ludic activities are given to improve the attention deficit and hyperactivity disorder (ADHD) in 8-to-9-year-old children. The activities will reduce students’ difficulties or symptoms such as: self-control, attention and concentration; thus, provide a better teaching-learning process.
dc.languagespa
dc.rightsopenAccess
dc.subjectMATERIALES DE ENSEÑANZA
dc.subjectMÉTODOS DE ENSEÑANZA - JUEGOS EDUCATIVOS
dc.subjectTÉCNICAS DE ENSEÑANZA
dc.subjectTRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN CON HIPERACTIVIDAD
dc.subjectTRASTORNOS DE LA CONDUCTA INFANTIL
dc.titlePropuesta metodológica basada en actividades lúdicas para mejorar el trastorno por déficit de atención e hiperactividad en niños de 8 a 9 años
dc.typebachelorThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución