dc.relation | Alvaray, L., 2008, marzo. National, Regional and Global: New Waves of Latin American Cinema.
Estados Unidos: Cinema Journal 47 (3): Pp. 48 – 65.
D. Lozano, J.N. Barragán, S. Guerra & J. Zúñiga
104
Bloomer, C., 2007 The Urban Generation: Chinese Cinema and Society at the Turn of the 20th Century.
Reino Unido: Duke University Press.
Casado, M., 2005. Nuevas Estrategias para el Desarrollo del Sector Audiovisual en las Comunidades
Autónomas. España. Ámbitos No. 13 – 14: Pp. 109 – 131.
Eliashberg, J. y Shugan, S., 1997, abril. Film Critics: Influencers or Predictors? Estados Unidos: Journal
of Marketing. 2 (61): Pp. 68-79.
Fernández, F., 2008. Manual Básico de Lenguaje y Narrativa Audiovisual. España: Paidos Ibérica.
Gómez, R. (2005, diciembre) La Industria Cinematográfica Mexicana 1992-2003, Estructura, Desarrollo,
Políticas y Tendencias. México: Estudios Sobre las Culturas Contemporáneas. Vol. 11
Num22 Pp. 249-273.
Jackson, M., 2007, octubre. Intellectual Property Rights and Communications in Asia: Conflicting
Traditions. India: Journalism and Mass Communications Quarterly.
Litvak, I. et Litvak, M. (2009) Economic Development and US Película Incentives. Estados Unidos:
Economic Development Journal. Vol. 4 Num 3: Pp14-21.
Miguel, J., 2004, 1ero y 2ndo semestres. Factores de Éxito de las Series y las Sagas. España. Ámbitos.
Num 11-12: Pp. 465 - 481.
Minocha, S. et Stonehouse, G., 2006, agosto. The "learning trap": a Bollywood frame from strategic
learning. Reino Unido. Management Decision. Vol. 44 Num 10 Pp 1344-1362
Sargent, J., 2001, enero. Brand appearances in contemporary cinema películas and contribution to
global marketing of cigarettes. Estados Unidos. The Lancet. 6,357 (9249) Pp. 29 - 32.
http://www.cinepolis.com
http://www.cinemex.com
http://www.diputados.gob.mx
http://www.family-man.com.
http://www.hellboymovie.com
http://www.mpaa.org
http://www.ncbi.nlm.nih.gov | |