dc.contributorCueto Fuentes, Eduardo Nicolás
dc.creatorGonzález Giraldo, Laura
dc.date.accessioned2019-04-30T17:09:34Z
dc.date.available2019-04-30T17:09:34Z
dc.date.created2019-04-30T17:09:34Z
dc.date.issued2019-02-04
dc.identifierGonzález Giraldo, L.(2018) Creación de base de Datos para el Laboratorio de Mercadeo de la Universidad EAFIT. Universidad Santo Tomás. Medellín
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/16342
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractFor the Marketing Laboratory of the EAFIT University, there were different registers of the use of its different spaces, but not with a database that allowed to unify the precise data on the demand of the different spaces, or information about the users that Allow to segment properly. The project of the university practice was focused on creating an initial database that later served for the processes of the Laboratory and will migrate to a more complete base when such resources are available
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Negocios Internacionales
dc.publisherFacultad de Negocios Internacionales
dc.relationUniversidad EAFIT. (S.F.), institucional, información general, misión y visión Recuperado de: http://www.eafit.edu.co/institucional/info-general/Paginas/mision-vision.aspx
dc.relationUniversidad EAFIT. (24 de octubre de 2018), institucional, información general, organigrama institucional Recuperado de: http://www.eafit.edu.co/institucional/info- general/Paginas/organigrama-institucional.aspx
dc.relationEye tracking (S.F). About as. What is the Eye Tracking? The process of eye tracking. Recuperado de http://www.eyetracking.com/About-Us/What-Is-Eye-Tracking
dc.relationUniversidad EAFIT (20 de junio de 2018). Servicios. MercaLab EAFIT/Laboratorios. Salón de sesiones de grupo o Cámara de Gesell. Recuperado de: http://www.eafit.edu.co/servicios/mercalab/laboratorios/Paginas/camara-gesell-sesiones- grupos.aspx
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleCreación de base de Datos para el Laboratorio de Mercadeo de la Universidad EAFIT.


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