dc.contributorGonzalo, Florian
dc.contributorUniversidad Santo Tomás
dc.creatorRodriguez Huertas, Jonatan David
dc.creatorSegura Jimenez, Johan David
dc.date.accessioned2022-07-05T20:16:21Z
dc.date.available2022-07-05T20:16:21Z
dc.date.created2022-07-05T20:16:21Z
dc.date.issued2022-07-29
dc.identifierRodriguez Huertas, J. D. y Segura Jiménez, J. D. (2022). Strong training. [Trabajo de grado, Universidad Santo Tomás]. Repositorio institucional.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/45580
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThis paper refers to the construct of business training presented by the curriculum of physical culture, sport and recreation, which will expose the creation of a center of physical conditioning and rehabilitation, in which an activity service will be provided personalized functional physics based on any type of sport, either group or individual, this with the purpose of covering the needs of physical exercise of the clients of the sports center, applying and expanding the training programs for those who want to start training, either in a specific sport or rehabilitation sports, contributing to the improvement of the quality of life of the population, taking into account that the physical culture professional is capable of designing and developing programs that meet this goal.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Cultura Física, Deporte y Recreación
dc.publisherFacultad de Cultura Física, Deporte y Recreación
dc.relationNavas, J. O. (2000). La rehabilitación en el deporte. Arbor, 165(650), 227-248. Recuperado de: https://doi.org/10.3989/arbor.2000.i650.967
dc.relationAlcaide, J. C. (2015). Fidelización de clientes 2ª. ESIC editorial. Recuperado de https://www.esic.edu/documentos/editorial/resenas/9788473566803_Clienting&Manageme nt_01-05-10.pdf
dc.relationAza, E. T. (1999). Creatividad y motricidad (Vol. 16). Inde. Recuperado de https://books.google.es/books?hl=es&lr=&id=W2iGAGszy2IC&oi=fnd&pg=PA9&dq=QU E+ES+MOTRICIDAD&ots=PECIqAkK_d&sig=rO40bJaE7UaTQr3HmpSYCRxl vw#v=onepage&q=QUE%20ES%20MOTRICIDAD&f=false
dc.relationBarrios, R. A. (2014). Sinergias estratégicas entre empresas y sus canales comerciales. Sumade Negocios, 5 (10), 4-11. Recuperado de https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2215910X14700035
dc.relationCiribelli, J. P & Miquelito, S. (2015). La segmentación del mercado por el criterio psicográfico: un ensayo teórico sobre los principales enfoques psicográficos y su relación con los criterios de comportamiento. Visión de futuro, 19(1), 33-50. Recuperado de https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5232058
dc.relationEscolano, A. A., & Rubio, R. S. (2001). El comercio electrónico y el futuro del canal de distribución turístico. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, 7(1), 13-36.
dc.relationFalcón, V. C., & Rivero, E. D. (2010). Aprendizaje motor. Las habilidades motrices básicas: coordinación y equilibrio. Revista Lecturas: Educación Física y Deportes, 1.
dc.relationFernández, R. C & Aqueveque, T. C. (2001). Segmentación de mercados: buscando la correlación entre variables psicológicas y demográficas. Revista colombiana de Marketing, 2(2), 1-14. Recuperado de https://www.redalyc.org/pdf/109/10900204.pdf
dc.relationGiménez Fuentes-Guerra, F. J., Abad Robles, M. T., & Robles Rodríguez, J. (2009). La enseñanza del deporte desde la perspectiva educativa.
dc.relationHernández, M. R. (2007). Manual de educación física adaptada al alumno con discapacidad (Vol. 43). Editorial Paidotribo.
dc.relationMora Muñoz, J. M., & Osses Bustingorry, S. (2012). Educación artística para la formación integral: Complementariedad entre cultura visual e identidad juvenil. Estudios pedagógicos (Valdivia), 38(2), 321- 335.https://repository.usta.edu.co/bitstream/handle/11634/4021/2017brianmartinez.pdf?seq uence=4
dc.relationMolina Rubio, E. (2014). Estudio estratégico de posicionamiento en buscadores para un modelo de negocio tipo plataforma multilateral.
dc.relationMohr, I. (2017). Managing buzz marketing in the digital age. Journal of Marketing Development and Competitiveness, 11(2)
dc.relationTapia Camargo, J., Azaña Estrella, E., & Tito Córdova, L. (2014). Teoría básica de la educación psicomotriz. Horizonte de la Ciencia, 5.Recuperado de:https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/5420537.pdf
dc.relationTernera, L. A., Acevedo, P., Ricaurte, K., & Pacheco, N. (2011). Características del desarrollo motor en niños de 3 a 7 años de la ciudad de Barranquilla. Psicogente, 14(25), 76- 89.
dc.relationOlano García, A. (2021). Estructuración de dos productos como fuentes de ingresos para el Cali Valle Bureau. Recuperado de: https://hdl.handle.net/10614/13456
dc.relationRincón, C. A. M. (2016).Entrenamiento personalizado y nuevas tendencias. Revista de humanidades y ciencias sociales,85-88. Recuperado dehttps://100cs.cl/index.php/cs/article/view/77
dc.relationNavas, J. O. (2000). La rehabilitación en el deporte. Arbor, 165(650), 227-248. Recuperado de: https://doi.org/10.3989/arbor.2000.i650.967
dc.relationOsterwalder, A., & Pigneur, Y. (2011). Generación de modelos de negocio Barcelona: Deustos SA Ediciones.
dc.relationEcharri, A., Péndas, Á., & De Quintana, A. (2002). Joint Venture. Madrid, España: Fundación Confemetal.
dc.relationLARA, J. D. D. L., & CARVAJAL, R. A. R. (2014). La administración de la relación de los clientes (CRM), una herramienta para crear estrategias competitivas. Una perspectiva a los daños a la salud, 81.
dc.relationDe Jesús, M. O. J. (2017). Evaluación financiera de proyectos. ECOE ediciones.
dc.relationHerrera, D. C. F. (2015). El modelo Canvas en la formulación de proyectos. Cooperativismo & desarrollo, 23(107)
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleStrong Training.


Este ítem pertenece a la siguiente institución