dc.contributorConde Rivera, Gaviota Marina
dc.creatorVásquez Ladino, Fredy Jhovan
dc.date.accessioned2018-02-06T22:00:56Z
dc.date.available2018-02-06T22:00:56Z
dc.date.created2018-02-06T22:00:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifierVásquez Ladino, F. J. (2018). Características y componentes de las unidades didácticas que en la clase de educación física y el semillero juego, deporte y recreación, promueven los “hábitos de vida saludables”, de los escolares de grado segundo del I.E.D. Colegio Técnico Tomás Rueda Vargas jornada única.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/10185
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.15332/tg.mae.2018.00384
dc.identifierM.A.F.S. V33ca 2018
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThe didactic unit allows the child to explore his motor skills, from the planning, execution and evaluation of practices of physical activity played, governed by the inclusion of ICTs whose characteristics and components respond to a specific group of people and where the principles are respected. of activity, individuality, adaptability and flexibility. Understanding this, the didactic units are characterized by being based on interactive games of augmented reality that have high degrees of motivation and adherence, seen in learning activities such as games of competition and cooperation that allow a greater development of communication skills and students' social skills.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherMaestría Actividad Física Para la Salud
dc.publisherFacultad de Cultura Física, Deporte y Recreación
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleCaracterísticas y componentes de las unidades didácticas que en la clase de educación física y el semillero juego, deporte y recreación, promueven los “hábitos de vida saludables”, de los escolares de grado segundo del I.E.D. Colegio Técnico Tomás Rueda Vargas jornada única.


Este ítem pertenece a la siguiente institución