dc.contributorSalamanca Sarmiento, Juan Rodrigo
dc.creatorAcero Becerra, Mateo
dc.date.accessioned2021-01-27T19:45:39Z
dc.date.available2021-01-27T19:45:39Z
dc.date.created2021-01-27T19:45:39Z
dc.date.issued2020-12-01
dc.identifierAcero Becerra, M.(2020).Informe de trayectoria como auxiliar de investigación científica en la facultad de ingeniería mecánica de la Universidad Santo Tomás sede Tunja.Informe de pregrado. Universidad Santo Tomás. Tunja.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/11634/31642
dc.identifierreponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
dc.identifierinstname:Universidad Santo Tomás
dc.identifierrepourl:https://repository.usta.edu.co
dc.description.abstractThe following document presents the projects carried out in the process as a research assistant by the student of the Faculty of Mechanical Engineering Mateo Acero Becerra, professionally trained at the Santo Tomás University in Tunja. These projects were carried out with the collaboration of engineers from the faculty. The development of the investigative work generated a contribution of improvement in the deepened areas, providing students with personal and professional skills such as leadership, communication and research. Currently the tenth semester student of Mechanical Engineering, has an investigative experience as an assistant, where he participated in different projects in the university's research hotbed, in areas related to the mechanical properties of materials such as polymers and commercial steels .
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Santo Tomás
dc.publisherPregrado Ingeniería Mecánica
dc.publisherFacultad de Ingeniería Mecánica
dc.relationLERMA GONZALES, Hector. Metodología de la investigación: Propuesta, anteproyecto y proyecto. 2016.
dc.relationJUÁREZ DE AMAYA, Cristina. Fortaleciendo el pensamiento innovador. Crea Ciencia Revista Científica, 11(1-2), 5-6. https://doi.org/10.5377/creaciencia.v11i1-2.6035
dc.relationDE BECERRA, Gloria Marlen Aldana. La formación investigativa: su pertinencia en pregrado. Revista Virtual Universidad Católica del Norte, 2012, vol. 1, no 35, p. 367-379.
dc.relationOlazabal, P. J. C. (2020). La importancia de la investigacion formativa como estrategia de aprendizaje. EDUCARE ET COMUNICARE: Revista de investigación de la Facultad de Humanidades, 8(1), 88-94.
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.titleInforme de trayectoria como auxiliar de investigación científica en la facultad de ingeniería mecánica de la Universidad Santo Tomás sede Tunja


Este ítem pertenece a la siguiente institución