Percepciones y aportes de las prácticas lúdico pedagógicas en la enseñanza de patokinesis en estudiantes de cuarto semestre de cultura física, deporte y recreación de la Universidad Santo Tomás
Fecha
2021-01-18Registro en:
Guerrero, A. (2020). Percepciones y aportes de las prácticas lúdico pedagógicas en la enseñanza de patokinesis en estudiantes de cuarto semestre de cultura física, deporte y recreación de la Universidad Santo Tomás. (Trabajo de grado). Universidad Santo Tomás, Bogotá, Colombia.
reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
instname:Universidad Santo Tomás
Autor
Guerrero Vargas, Angie Natalia
Institución
Resumen
The present study gives an account of the contributions of the playful pedagogical practices in the teaching of chronic non-communicable diseases in students of the fourth semester of semester belonging to the professional career Physical culture, sports and recreation of the Santo Tomás University; and their perceptions regarding the teaching-learning and educational recreation processes. It is a qualitative study with a population sample of 138 students; with two types of interventions, face-to-face (Recreo Pato) and virtual (Gamification).