dc.contributorRoldán Yepes, Raquel
dc.contributorUribe Ochoa, Beatríz Amparo
dc.creatorArango Baena, Leonardo
dc.date.accessioned2018-02-28T22:48:52Z
dc.date.accessioned2022-09-23T22:11:05Z
dc.date.available2018-02-28T22:48:52Z
dc.date.available2022-09-23T22:11:05Z
dc.date.created2018-02-28T22:48:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10784/11934
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3540593
dc.description.abstractThe internationalization of SMEs in Antioquia is a process that has been carried out over time with little structure and results that do not go according to the government's goals in foreign trade -- During this work we analyze the different variables involved in the Tekus’s internationalization process, achieving, through 5 phases, to create strategies and a 3 years action plan to achieve the international objectives of the company
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad EAFIT
dc.publisherMaestría en Administración - MBA
dc.publisherEscuela de Administración. Departamento de Organización y Gerencia
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAcceso abierto
dc.subjectMemoria metodológica
dc.subjectPymes en Antioquia
dc.subjectGrupo Antioquia Exporta Más
dc.subjectUniversidad EAFIT
dc.subjectInstitución Universitaria ESUMER
dc.subjectProcolombia
dc.subjectMercado objetivo
dc.subjectCámara de Comercio de Medellín para Antioquia
dc.subjectMatriz DOFA
dc.titleMemoria metodológica: estrategia de internacionalización para la compañía Tekus S.A.S. en el marco del programa Antioquia Exporta Más
dc.typemasterThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Este ítem pertenece a la siguiente institución