dc.contributorVargas Sáenz, Mario Enrique
dc.creatorLino Rosales, Erik John
dc.date.accessioned2018-08-28T13:48:02Z
dc.date.accessioned2022-09-23T21:17:51Z
dc.date.available2018-08-28T13:48:02Z
dc.date.available2022-09-23T21:17:51Z
dc.date.created2018-08-28T13:48:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10784/12675
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3528046
dc.description.abstractThe study makes a review on a given project to improve the participation and involvement of parents in the education of their children with disabilities, with the objective of identifying the factors that influence in improving this participation and involvement -- The result was that the management model that was applied did not work properly, reflected in a level of medium / low participation by the parents, because they did not show the benefits of their participation
dc.publisherUniversidad EAFIT
dc.publisherMaestría en Gerencia de Empresas Sociales para la Innovación Social y el Desarrollo Local
dc.publisherEscuela de Administración. Organización y Gerencia
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAcceso abierto
dc.subjectCentro de Educación Básica Especial (CEBE) Pedro José Triest. Proyecto de Reforzamiento de Capacidades (PRC) - Perú
dc.subjectEducación inclusiva
dc.subjectFamilia y Discapacidad
dc.titleEducación inclusiva: involucramiento de los padres en la educación de sus hijos con discapacidad, Caso Proyecto de Reforzamiento de Capacidades en el CEBE Pedro José Triest
dc.typemasterThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución