Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Other
A case study of teachers' experiences in implementing First Steps literacy resources (FS) within the Elementary Department of a Canadian International school in Trinidad
Fecha
2012-03-22
Registro en:
http://hdl.handle.net/2139/12393
http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3025184
Autor
Munro, Suzanne
Institución
University of the West Indies (Jamaica)
Materias
Canadian schools
Adoption of innovations
Primary school curriculum
International schools
Literacy methods
Curriculum implementation
Teacher attitudes
Case studies
Trinidad and Tobago
Mostrar el registro completo del ítem
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >