Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Text
The impact of teachers’ instructional orientation on students’ motivation to become engaged readers in a primary school in the Caroni Educational District
Fecha
2013-01-02
Registro en:
http://hdl.handle.net/2139/13881
http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3021272
Autor
Lewis-Caezar, Lisa
Institución
University of the West Indies (Jamaica)
Materias
Reading
Teaching techniques
Student motivation
Student attitudes
Primary school students
Reading instruction
Trinidad and Tobago
Mostrar el registro completo del ítem
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >