Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Other
Evaluating the impact of a mentorship intervention strategy on the development of essential teaching and coping skills in three new teachers in an all boys secondary school in Trinidad and Tobago.
Fecha
2012-03-15
Registro en:
http://hdl.handle.net/2139/12157
http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3019960
Autor
Ragoonanan, Vivik
Institución
University of the West Indies (Jamaica)
Materias
Teacher effectiveness
Beginning teachers
Teaching skills
Action research
Secondary school teachers
Trinidad and Tobago
Mostrar el registro completo del ítem
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >