Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Other
The enactment of an inquiry centered science teaching intervention to improve the development of reading skills of a primary school student - a case study
Fecha
2012-03-21
Registro en:
http://hdl.handle.net/2139/12362
http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3014102
Autor
Seenath, Ramsundar
Institución
University of the West Indies (Jamaica)
Materias
Reading development
Case studies
Primary school students
Learner centred approach
Intervention programmes
Reading difficulties
Teaching methods
Primary school science
Trinidad and Tobago
Mostrar el registro completo del ítem
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >